Відділ освіти Звенигородської РДА
Категорії
Головна сторінка
Організація роботи
Наші працівники
Заходи
Оголошення
Державні закупівлі
Нормативні документи
ЗНО
РМК
Інформаційний центр
Навчальні заклади
Завантаження
Фотоальбом
Посилання
Гостьова книга
 

Заходи

<--- НАЗАД | ВПЕРЕД --->

22.11.2012.

Семінар вчителів предмету «Основи здоров’я»

Завданням предмету «Основи здоров’я» є вироблення в учнів сталої позитивної мотиваційної установки до здорового способу життя, що досягається через формування життєвих цінностей та життєвих навичок безпечної поведінки. За своїм призначенням, змістом, методами навчання навчальний предмет «Основи здоров’я» суттєво відрізняється від інших предметів: необхідністю впливати на свідомість і поведінку учнів; спрямованістю на формування у дітей позитивних цінностей, знань, ставлень, умінь і навичок, які зменшують ризик виникнення поведінкових проблем і підвищують особистісний потенціал учнів для їхнього гармонійного розвитку та життєвого успіху; послідовністю впливів на шкільну політику і створення сприятливого здоров’язберігаючого освітнього середовища для посилення мотивації та ефективності навчання. У цьому контексті найважливішими завданнями сучасного вчителя є використання здоров’язбережувальних освітніх технологій, поєднання рухового і статичного навантаження, створення емоційно сприятливої атмосфери навчання, формування в учнів усвідомлення цінності здоров’я та життя, навичок безпечної поведінки, культивування здоров’я. Створення в навчальному закладі кабінету інтегрованого курсу «Основи здоров’я» розширяє можливість впроваджувати в педагогічну практику інноваційні навчальні технології на основі набуття життєвих навичок. Які ж інноваційні навчальні технології впроваджуються на уроках з основи здоров'я? В першу чергу: тренінгові навчальна технологія, яка дозволяє створити позитивну психологічну атмосферу, атмосферу невимушеності під час опрацювання чи закріплення навчального матеріалу, спонукають до висловлювання власних думок, заохочують до розвитку життєвих навичок через оціночну діяльність. Результатом навчання має стати «пакет» життєвих навичок, соціально-психологічних компетентностей, спеціальних навичок, які допоможуть учням вести здоровий і продуктивний спосіб життя. Звертаю увагу, що реалізація завдань ефективного навчання здоров’я, безпеки, розвитку та успіху висуває відповідні вимоги до організації навчально-виховного процесу, а саме: системної підготовки вчителів щодо викладання основ здоров’я, за сучасними інтерактивними технологіями навчання та виховання на основі розвитку життєвих навичок (наказ МОН України від 01.06.2009 р. № 457); покращення навчально-методичної та матеріально-технічної бази кабінету (Примірне Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів; наказ Міністерства освіти і науки України від 09.12.2009 р. № 1114); оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров’я здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 05.05.2008 № 371. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров’я є поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). Практичні роботи проводяться не окремо, а в межах певної теми уроку. Оцінювання практичних навичок може бути вибірковим. При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремого тематичного оцінювання на останньому уроці теми не є обов’язковим. Відповідно рекомендації МОН України – у всіх, без винятку, учнів зошити з основи здоров'я мають бути на тестовій основі.

Семінар–практикум вихователів груп продовженого дня

У Звенигородській ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 за ініціативи вихователя Фесовець Наталії Леонідівни відбувся семінар–практикум вихователів груп продовженого дня Звенигородського району по проблемі «Морально–етичне виховання молодших школярів». Гостинно зустрів присутніх директор школи Каюк Володимир Сергійович, який ознайомив присутніх з досягненнями навчального закладу. Питання Гуманної педагогіки та духовний розвиток молодших школярів розкрила Красуцька Любов Леонідівна, методист з початкової освіти. Презентувала досвід роботи Фесовець Наталія Леонідівна, вихователь ГПД Звенигородської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 2, по проблемі «Морально–етичне виховання молодших школярів». Підготувала і провела з вихованцями 2-4 класів ГПД виховну годину на тему «Країна Толерантності». У формі групової роботи працювали вихователі ГПД під час етичного турніру. У роботі круглого столу розкрито основи педагогічної майстерності вихователя групи продовженого дня початкових класів.

<--- НАЗАД | ВПЕРЕД --->

 

Головна сторінка | Організація роботи | Оголошення | ЗНО | Завантаження | Посилання
© 27.3.2006 - Today. Andrey Dmitrenko. All Rights Reserved.
Используются технологии uCoz