Відділ освіти Звенигородської РДА
Категорії
Головна сторінка
Організація роботи
Наші працівники
Заходи
Оголошення
Державні закупівлі
Нормативні документи
ЗНО
РМК
Інформаційний центр
Навчальні заклади
Завантаження
Фотоальбом
Посилання
Гостьова книга
 

<--- НАЗАД | ВПЕРЕД --->

10.1.2012.

Школа передового досвіду вчителів початкових класів

Значні зміни, що відбуваються сьогодні в суспільстві, ставлять нові завдання тим, хто має підготувати дітей до життя у XXI столітті. Як краще підготувати дітей до успішного і продуктивного життя в майбутньому? Як навчити розуміти свої прагнення, робити свій вибір і відповідати за його наслідки? Як скерувати молоду людину на досягнення гідної життєвої мети? Як створити умови для становлення особистості, спрямованої на саморозвиток та самоудосконалення? Як залучити широке коло педагогічних працівників до дослідницької діяльності та накопичення досвіду використання інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів? Саме ці питання доводиться розв’язувати слухачам Школи передового досвіду вчителів початкових класів, до складу якої увійшли досвідчені, творчі, активні, ініціативні, з нестандартним баченням шляхів вирішення кожної педагогічної проблеми - найкращі вчителі міста на чолі з методистом з початкової освіти Л.Л.Красуцькою, заступником Л.О.Валентою. Проблема, над якою працюють педагоги, - "Шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу через досвід кращих". Кожне проведене засідання – це презентація учителями набутого досвіду, пошук нового, педагогічні знахідки в дискусіях. Так, 10 січня 2012 року детально опрацьовано тему "Впровадження галузей Державного стандарту початкової загальної освіти. Формування ключових компетентностей молодших школярів" , яку розкрили: Красуцька Л.Л., методист з початкової освіти; Басиста Л.В., Кармазин С.В., Погоріла Л.П. (Звенигородська ЗОШ-інтернат І-ІІІст.), Задніпряна Т. В., Колісник Л. М. (Моринський НВК), Гонько З.М., Коваль С.О., Чорна О.В., Олійник Л.В., Дубіцька А.М. (Звенигородська спеціалізована школа І-ІІІ ст. ім.Т.Шевченка), Меленна В.П. (Звенигородська спеціалізована школа І-ІІІ ст.№ 3), Демченко С.В., Власюк В.П. (Звенигородська ЗОШ І-ІІ ст.№ 4 ), Слинченко Р.М., Грибук Л.М., Валента Л.О., Яровенко В.В. Звенигородська спеціалізована школа І-ІІІ ст.№ 1), Щур Р.П. (Козацька ЗОШ І-ІІІ ст.), Горшкодер Л.В. (Звенигородська ЗОШ І-ІІст. № 5), Махненко С.С., Марченко В.Ф. (Шевченківська спеціалізована школа–інтернат). Проведено круглий стіл "Основи педагогічної майстерності", враховано планування уроку з урахуванням таксономії навчальної мети Б.Блума. А рекомендації, з якими педагоги Школи вийшли до своїх колег, підпорядковувались одній ідеї, тепер позиція дитини – це не просто позиція учня, який охайно виконує завдання вчителя, але й позиція людини, яка вдосконалює сама себе, де особисте вдосконалення набуває суспільного змісту.

<--- НАЗАД | ВПЕРЕД --->

 

Головна сторінка | Організація роботи | Оголошення | ЗНО | Завантаження | Посилання
© 27.3.2006 - Today. Andrey Dmitrenko. All Rights Reserved.
Используются технологии uCoz